Job inhoud:
Na een opleidingsperiode waarin je vertrouwd wordt gemaakt met onze producten en toepassingen, loop je aanvankelijk mee met een ervaren collega. Daarna zorg je als medewerker van het Customer Service Team
voor het preventief onderhoud en herstellingen van onze machines,
hoofdzakelijk bij klanten in de Benelux.
Als Maintenance Engineer rapporteer je aan de Customer Service Manager. Je zorgt voor een vakkundige uitvoering van de werken en
communiceert op een zeer effectieve en efficiënte manier met klanten en collega’s.
Je staat daarnaast in voor:
– Het maken van afspraken met klanten voor preventieve onderhoudsbeurten.
– Het beheer van de stock van de verbruiksgoederen.
– Het beheer van de onderhoudsgereedschappen.
– Het opstellen van onderhoudsrapporten.
Jouw troeven
– Je behaalde een technisch diploma: dit kan een Bachelordiploma, Graduaat (HBO5) of een 7de jaar zijn in een relevante studierichting zoals elektomechanica, industriële
onderhoudstechnieken, …
– Interesse voor zowel elektriciteit als mechanica.
– Sterk analytisch en probleemoplossend vermogen.
– Hands-on, flexibel (geen 9-5 mentaliteit) en stressbestendig.
– Stipt en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
– Je kan zelfstandig, klantvriendelijk en efficiënt werken.
– Kennis van Engels is noodzakelijk, andere talen een pluspunt.
– Je beschikt over een rijbewijs B.
– Je hebt geen bezwaar om je te verplaatsen in de Benelux en bent bereid om geregeld korte periodes op hotel te verblijven.
– Ervaring is niet vereist, maar een pluspunt.
Onze troeven
– Je komt terecht in een internationaal en innovatief bedrijf in de hightech wereld van de automatisering.
– Een vast contract van onbepaalde duur.
– Je komt dagelijks in contact met klanten en automatische installaties in de meest verschillende sectoren.
– Zeer aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.
– Bedrijfswagen, laptop.
– Opleidingen waarin je vertrouwd wordt gemaakt met onze producten.
Bedrijf: KUKA Automatisering + Robots NV
Contactpersoon: Kim Ramaekers
email: kr@kuka.be